DET DÄR VAR INGEN KALLSUP

Hej hallå!
Idag har vi legat vid poolen och latat oss. Det var otroligt varmt, så det blev mycket bad. Vet dock inte om jag vågar bada något mer.. Jag höll på att dö.

Jag skulle flyta på vattenytan med en boll under mig, sedan tappade jag balansen och åkte under vattenytan. Jag fick jätte mycket vatten in i lungorna och tappade andan, LÄNGE! Micke såg det dock som ett helt annat scenario. Han kallar det för KALLSUP? OCH han skrattade bara åt mig.. Ni skulle ha hört mina läten, försök på rop efter hjälp! Jag lät som en säl, eller en gammal gubbe döendes av kol. Försökte dessutom plaska mig fram till poolkanten, och jag vill inte ens tänka på hur det måste ha sett ut. Det var INTE kul, men det tyckte uppenbarligen Micke, och alla åskådare på sidan om...



Annars så har vi skypat med Vanessa ikväll, det var såå kul! Kändes så ovanligt att kunna se henne och prata med henne! Vi har ju trots allt inte hört varandras röst på ca 5 veckor. Huvva, vad hemskt! Riktigt kul var det :)
Saknar henne så!

Kram på er där hemma.





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0