I LOVE COCA COLA

En vanlig konversation mellan mig och Mikael..

Jag säger "Micke, från och med får du lova en sak?"
Micke lovar och frågar vad. Jag säger "Du får lova att från och med nu så får jag inte dricka cola till maten, BARA VATTEN! Lova det! Och inga undantag! Bara helgerna i och för sig, på fredagar och lördagar får jag dricka cola. Om jag beställer cola ändå så måste DU beställa vatten, och tvinga mig att ta vattnet sedan. För då kommer det sluta med att jag får dåligt samvete om du måste dricka vatten och jag får colan! Så då kommer jag att ta vattnet ändå."

Micke "Eh okej... Ja, annars kan jag bara stödja dig i det och också ta vatten! Det är bra för tänderna."

Är det bara jag som måste ha värsta upplägget med ursäkter
och har jättesvårt att släppa cola?
Hehe..


Glad tjej med cola..


Ledsen tjej utan cola..

 

 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0