NYKLIPPTA PÅ LANTA

Idag har vi varit och klippt oss här på lanta, modigt va?
Ännu modigare var att jag vågade klippa LUGG!
Var typ tusen år sedan jag hade det, men hon var faktiskt jäkligt duktig.
Plus att jag tror vi båda njöt av att bli lite ompysslade :)
Vi prutade ner det till endast 50 kr per person, så det kändes värt!

Imorgon blir det kanske lite massage.. Låter lockande, precis utanför dörren..
Ca 40 spänn..
Jo, tror vi kör på det :)

Har dessutom skypat med min bästa släkting och vän Erika! :) Det var jätte kul. Även om våran mic inte fungerade, så var det jätte kul att få se henne!





Åsikter
Postat av: Erika

Min sötaste älskling! var kul att se er, och längtar ännu mer, 38 dagar kvar nu ;))

2010-10-26 @ 17:27:52
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Britta

Du passar jättebra i lugg, superfint!

2010-10-28 @ 09:42:41
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: Mamma

Gud! Vad fin du blev. Älskar dig. Hälsa Micki. Kramis

2010-10-28 @ 12:35:18

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0