SVAR PÅ LITE FRÅGOR

Hej Helena!
Jag och några till ska kanske åka till Thailand julen 2011.
Försöker samla information... ;p
Har några frågor:
Åkte du och Micke från Luleå?
Vilket bolag beställde ni biljetterna ifrån?
Var det ett direktflyg?
Och sen, om du vill svara förstås, vad kostade biljetterna per person? :)
Tack på förhand!
Hälsningar Rebecka

Hej Rebecka!
Jag och Micke åkte från Luleå till Stockholm först. Sedan åkte vi direkt till Thailand! :) Det var väldigt skönt, vi åkte med thai-air, vilket jag verkligen rekommenderar. Men det är absolut inte det billigaste alternativet! För oss hamnade vi dock ungefär på samma pris som om vi hade åkt med ett billigt bolag, eftersom vi flyger till Malaysia och Fillipinerna också! Biljetterna till alla tre ställerna med tur och retur gick ungefär på 12000! Väldigt bra pris enligt mig. Hoppas svaren var till din belåtenhet! Ni är alltid välkomna att komma med frågor:)

Cecilia du frågade hur vi bokade, vi bokade via en resebyrå. De fixade allting åt oss, resor och longtime-visa! Vi har inte planerat några jobb än men om vi får tag i det och det blir nödvändigt, om vi får dåligt om pengar sedan. Då kanske :) Vi får se!

Kram på er.

Åsikter
Postat av: Rebecka

Tack för svaret :) Ska spana vidare på biljetter och sådant :)

2010-10-04 @ 18:40:29
URL: http://www.rebeckam.com
Postat av: mariell

Hörröö gummsi :) Nu vill vi se mer bilder på hur ni har det på andra sidan jorden!

Stooor Kram Hellebelle

2010-10-06 @ 12:30:57
URL: http://mariellss.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0