MÅNDAG

Hej allihopa!
Helgen har varit superbra, men fortfarande riktigt dåligt väder! Så det är lite trist.. Men vi har ju ingen brådska, så det gör ingenting. I Lördags festade vi med en massa turister, amerikaner, svenskar, tyskar och engelsmän!
Det var jättekul att träffa svenskar, men det är även roligt att prata och
diskutera olika saker med folk från andra länder.

Vi var på baren vid vår resort, baren är verkligen jätte mysig. Det ligger precis vid havet, på sena kvällen fick vi flytta längst in i baren för att vågorna slog upp så långt. Vi var även nere och badade så våra kläder var alldeles blöta, men tur så var det nära att gå och byta om! Igår var solen framme en stund så då låg vi ute lite vid poolen. Sedan har vi mest sett film. Idag har vädret varit riktigt kasst, men vi hoppas på snar förbättring!:)

Varför vi inte lägger upp så mycket bilder här, det är för att det tar väldigt, väldigt länge för dem att komma upp. Tyvärr. Det hade varit super kul att lägga upp fler, men jag ska försöka lägga upp på facebook och se hur länge det tar där! Lägger upp lite eftersom..

Nåväl, hoppas allt är bra där hemma! Kram från oss.

Hjärtat inne i datorn



Vi på puben

Martin, Hadie, Michael, Patrick, jag, Micke och Lisa :)

Vi två:*


Nattdopp i de enorma vågorna på natten


Vågor


Jag och Lisa


Åsikter
Postat av: Elin på guiden

Åh där har jag varit!!!!

2010-10-27 @ 15:08:57

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0