VÅRAT BOENDE

Någon frågade om bilder på vårat boende, så jag tänkte visa er här!

Idag har det regnat. Vi tänkte gå och ta en massage, men sedan började det regna. Vi blev lite leds på att det skulle förstöra våra planer så vi tänkte; varför inte gå och köpa några öl på supermarketet och gå över till Liza och Martin?

Så vi gjorde det.. Det var riktigt trevligt! Vi utbytte några filmer och satt och pratade i nån timme, sedan gick vi ut och åt. Nu sitter vi här och ska snart bege oss hemåt, det blev iallafall en väldigt lyckad regn-dag! :)


Våran bungalou bakom poolen


Vår säng


Vår toalett


Vår bungalou och terass, och min söta micke :*


Jag vid mitt sminkbord.

Vi är helt klart nöjd med vårat boende och det kostar ca 30 kr per natt/person!
Vi trivs här jätte bra, som vi skrivit många gånger tidigare.

Men bilder säger ju mer än tusen ord, nu har ni fått se själva :)

Hoppas allt är bra! Kram från oss!

 

 


Åsikter
Postat av: Kristina

Gud! Vad fint. Haft en superkväll uppe på taket. Med kändisar. Älskar dig. Mamma. Hans hälsar. Hälsa

2010-10-18 @ 14:46:14

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0