SHOPPING

Idag åkte Liza och Martin iväg, till Koh samui.
Så igår tog vi farväl av dem och bytte lite bilder och filmer!
Vi önskar dem en fortsatt trevlig resa! :)

 

Idag vaknade vi tidigt och åkte in till Saladan, Koh lantas största stad.
Planerna var att shoppa, men jag blir så galen när jag inte får ner det till priset som jag vill. Så det blev inte stor-shopping. Men litegrann lyckades vi!:) Micke köpte två linnen, de på bilden nedanför. (jag lånade ett för alla mina kläder är på tvätt, hehe..) Dessa köpte han för 75 kr, när hon egentligen skulle ha 120 kr. Alltså från 500 baht till 350 baht! Jag köpte en bikini och ett par solbrillor. Bikinin köpte jag för 50 kr (och är jättenöjd!) Hon skulle egentligen ha 80 kr. Så från 350 baht till 200 baht! Solbrillorna kostade 30 kr, prutade från 120 kr!
Ganska grymma börjar vi bli på det där ;)

 

Någon frågade om vi shoppat mycket. Det har vi inte direkt, vi tar det ganska lugnt eftersom vi ska vara borta så länge! Men tidigare har jag köpt solbrillor, bikini och en adidaströja! Micke har shoppat 2 skjortor, flipflops, badshorts och linnerna! Det mesta är fejk, om inte allt:)

 

Svarar på fler frågor en annan gång, det var så många den här gången :)



Något mer kul som hände idag var att vi gick efter vägen och möttes av en solbränd, betoning på bränd, man med en imponerande störtkruka på huvudet. Denna person visade sig vara mickes gamla vän Martin, också känd som Miami i Göteborgs förorter. Vi pratade en stund hemma hos oss och bestämde att vi skulle ses senare någon dag och ta en kall!

 


Jag och min snygga neger!:*


Min nya bikini för 50 spänn!

 

 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0