MÅNDAG

Festen i Fredags hos Neng och gänget var jätte kul! Det var eld-show, trevligt folk. Vi drack massor av drinkar och åt buffé, äkta thailändsk! Jag sjöng även på baren under festkvällen, och det var jätte kul! Det är verkligen kul att umgås med det thailändska folket, och det får bara folk som oss möjlighet till! När jag säger folk som oss, då menar jag folk som kommer under lågsäsong när det nästan inte är några turister. Vi får verkligen changs att se hur de lever! Och dem tar sig verkligen tid för oss. Vi får bra priser på det mesta, som inte vanliga turister får. Eftersom de ser oss som sina vänner! Tillexempel ska vi få åka med båt till Phiphi-island gratis. Vi ska få åka ut och fiska väldigt billligt och nu idag har vi fått byta till en JÄTTEFIN bungalow, för att vi stannar så länge, för nästan inga pengar. Jag trivs verkligen där! Den är tusen gånger finare än den tidigare. Det kändes ändå viktigt, eftersom vi bor här på koh lanta så länge!

Just nu sitter jag hos Neng också '(där festen var), jag älskar restaurangen/baren. Nästan varje kväll är vi här.
Micke kommer snart och då ska vi äta middag! Jag ska ta pasta med shrimps and garlic! ASGOTT. Ca 15 kr.

Hoppas allt är bra där hemma. Saknar hem ofta, men vi ses snart.
Ni finns ju kvar när jag kommer hem igen och jag är bara ett samtal bort! :)


Strandpromenaden.


Chill på favoritstället i poolen med en bra bok, (I SKUGGAN!!)


Kärlek i poolen


Partaj with thai


Jag sjunger.









Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0