HELG I PARADISET

Hallå igen!
Sedan sist har vi mest slappat, varit lite sjuka osv. Det har inte varit bra väder, bara åska, regn och moln. Men snart kommer sommaren hit! Turisterna har börjat anlända iallafall. Igårkväll satt vi på den nya puben som har öppnats vid vår resort, jätte mysig! Vi satt och kollade på vågorna, och jävlar vad dom slår på kvällen! Riktigt stora vågor. Jag trodde man skulle sköljas ner till havets djup om man stod bland brusningarna men micke bevisade motsatsen.

Vi har även fångat två husdjur, Tommy och Annika. Det är två eremitkräftor som Micke har haft fullt upp att fixa mat åt. Dock verkade inte vår mat duga.... Så, dem är inte kvar längre..

I helgen har vi tänkt lyxa oss med lite fest någon kväll, eventuellt fiske med Bau, beroende på väder!
Annars har vi gjort oss hemmastadda i den nya bungalown och tittat lite snett på den gamla, samtidigt som vi skrattat hånfullt åt de nya inneboende. "Vem bor i en sån där?" Hahaha!

Det var allt vi har att komma med tills vidare.
Hoppas allt är gött där hemma! :) Saknar inte kylan. Kram


Tuktuk-åkning


Middagen igårkväll


Jag just nu.


Ps. Världens bästa Vanessa fick gå in och publicera detta inlägg, för deras internet är lite knäppt! :)


Åsikter
Postat av: kristina persson

Ohhhhh! Vad fint och mysigt ni har. Tänk när vi var på Phi Phi irland när du var liten. Nu måste ni snorkla osv. Förra gången gick du och jag och plockade snäckor på stranden. Jag kan inte uttrycka hur roligt jag tycker det är att ni har det bra och roligt. Ha inte för roligt bara. Ja, du vet ju vad jag menar med det. Älskar dig. Hälsa Micke . Ps. Det var så roligt att höra din röst idag. Ds. Kramis från mamma

2010-10-09 @ 13:19:36
Postat av: Dan the fucking man

Ahoy sailors!

Vill du be Micke skicka ett mail till min mail?

Vill ju hålla kontakten med den lille brune nu när ni är så långt borta.



Ha de bäst där nere och passa er för britterna ;)

2010-10-10 @ 16:32:12

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0