VANESSA GÄSTBLOGGAR!

Hej alla Helles läsare!
Tog mig friheten att fixa en ny design åt min kära kompis ;) Hehe.

Så Helle, få inte panik när du ser detta.
Det är ingen läskig gubbe som har hackat sig in på din blogg. Det är bara jaaaaag.

Var väl dags med en liten uppdatering av designen kan man tycka :)

Kram!


Åsikter
Postat av: Erika

Du är fiffig du vanessa ;)

2010-10-25 @ 23:07:21
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: kristina persson

vilken fin ny design på sidan. Det är så roligt när du skriver i din blogg. Älsakr dig så. Kramis

2010-10-26 @ 11:42:23
Postat av: Östen Larsson

Jag har många gånger tänkt skriva men inte vetat hur man gör. Vi kanske kan höras på skype eller facebook. Kan du skriva till mig på facebook????? Hälsa Micke. Kram från morfar

2010-10-26 @ 15:37:13

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0