GÅRDAGEN

Jag har varit sjuk nästan hela dagen, så har inte orkat uppdatera..
Men nu mår jag bättre och myser hemma med min älskade bästis.
Vanessa heter hon, för er som inte har hängt med ;) Och vi ska snart
se på massor av film och äta gott.

Gårdagen var lyckad, jag hade faktiskt riktigt kul.
Det var massor av härligt folk, mina underbara vänner! (L)
Kommer saaakna... :( Kul iallafall att Mats och Albin kommer och hälsar på i slutet av December. De har bokat resa nu :) Och mamma och pappa kommer också och hälsar på. Kanske och förhoppningsvis Erika och Emilia. Och kanske Fanny och Vanessa! DEM MÅSTE tycker jag :( Men det är ju svårt att få ihop pengar såklart.. Jag är ju ändå på andra sidan jordklotet.. hehe.

Här har ni iaf några bilder från igår..

Fest


Elin :)


Kan Vanessa, kan Vanessa, kan Vanessa svepa sprit..


Andre och Gustav! :)


Mats och Sandra!


Hela bunten, detta känns nästan som ett släktfoto..


Micke och Richard!


Micke och Elin :)



Jag och Elin!  :)


Födelsedagsbarnet med sin nya tröja som han fick av oss :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0