HEJDÅ ALLA

Nu blir ett jäkligt långt inlägg så håll i er. Hehe.

Helgen har varit helt underbar!
I Fredags så var mina tjejer här. Det var jag, Vanessa, Erika, Fanny, Jennie, Sofia och Elin :) Några saknade men de kom på Lördagen istället! Dock tråkigt att inte Mariell kunde komma, eftersom hon är i jokkmokk. Men vi hann ändå ses innan och säga hejdå.

Iallafall så satt vi mest bara och pratade om allt möjligt, såg idol. Och sedan när det bara var jag, jennie, vanessa och erika kvar.. Då spelade vi cirkus halva natten ;) haha.

På Lördagen hade jag massor att göra på dagen. Sedan kom Micke, Tobbe, Oskar, Mats, Martin och Rickard hit och ville ha lite killhäng. Så de lånade bastun och käkade pizza, medan jag, Elin, Elin och Erika höll oss lite undan och hade lite tjejmys. Slutligen mot kvällen kom Jennie, Emilia, Olivia, Jessica, Gustav och Vanessa. När Vanessa kom började jag såklart gråta för hon hade med sig en fin ros! När de kom så var jag redan riktigt på G och jag hade sån himla rolig kväll! Har typ aldrig varit så glad och sprallig :) Så det blev riktigt lyckad för min del iallafall. Men jobbigt sedan när folk for hem, mycket tårar förstås.

Erika, Vanessa, Emilia, Micke, Tobbe och Oskar sov över. Men jag skedade med Erika och Vanessa för sista gången..

Idag har jag farit runt som en galning. Först till farmor och farfar för att säga hejdå, fick lite resepengar. Sedan åkte jag till panelen och åt middag med mamma och pappa! Fanny kom dit och sa hejdå. Efter det åkte jag och röstade. Sedan har jag bara fixat och trixat i en massa grejer inför resan, men nu är allting klart!

Just nu sitter jag och myser med Vanessa och vet inte hur jag ska kunna säga hejdå till henne på riktigt. Men vi kommer ju att måsta göra det ikväll, tyvärr. Imorgon åker vi och det kommer verkligen bli jättekul, men det finns så många som jag kommer sakna!

Kommer iallafall uppdatera här så ofta jag kan om resan. Så hoppas ni stannar kvar :) Ha ett jäkligt bra fortsatt år allihopa! Puss och KRAM.


Rickard, Elin, Tobbe, Gurra och Elin.


Jag och Erika <3


Martin och Gurra


Grabb-häng!


Elin, Emilia, Erika, Olivia, Jessica, Martin och Mats.


Finaste brudar!


Jag och sötElin!


Ooops! Mina möbler verkar inte ha stått så stadigt..


Heej snygging!


Jag och SötElin!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0