IDOLMYS

Hejhej! Sov hos Fanny inatt men drog och jobbade klockan 11
och har jobbat hela dagen sedan dess.

Ska hoppa in i duschen och sedan åka till Mariell med Vanessa.
Vi ska ha massa idolmys! :*




Ikväll åker jag kanske hem till pappa och börjar packa litegrann..
Micke skulle mest troligt hämta upp mig senare :)
Mysigt att träffa honom igen, det var ett tag sedan! Men man vill verkligen passa på att umgås med alla sina närmsta nu innan man åker. Så hela veckan och helgen är ta mig tusan nästan fullbokad, vet inte hur jag ska hinna klämma in allting(!!) Farmor och farfar är ju också ett måste att hinna träffa innan jag åker. Morfar umgicks jag med igår så! :) Världens bästa.

Längtar till helgen, då blir det massor av glädje
och förmodligen tårar med mina bästa! <3


Åsikter
Postat av: Vanessa

Du kan ge dig fan på att det blir tårar :( ....

2010-09-16 @ 20:11:15

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0