LIZARDS?

Hej alla!
På senaste har vi mest bara gjort oss hemma på ön. Framför allt framför poolen! Havet är riktigt härligt, men jag har inte vågat mig i änn med mina bett.. Men dem börjar gå över nu! :)

Vi har hittat en stor-favorit som restaurang, heter nang och det är väldigt billigt och trevlig personal! Idag kom han och frågade om vi ville testa en dessert som hans mamma hade gjort..
- Do you wanna taste my mums dessert?
Micke - Lizards? yes
Jag- nej jag tror han sa dessert. Yes please!

Hur som hellst, vi trivs jättebra. Imorgon ska vi nog ta strandpromenaden ner till longbeach, det är den finaste stranden här..

Angående priser.. Igår lyxade vi till det lite med mango-shakes, förätt (garlic bread), varmrätt och efterrätt. Allt var riktigt, riktigt gott och gick på ca 35 kr/person. Annars kostar en lunch eller middag ungefär 17 kr som vanligast. Sedan kan du ju även hitta dyrare och billigare.

Vi är även bjuden på fest den 1a oktober, i baren/restaurangen som vi brukar vara. Dem har öppning då inför högsäsongen och det kommer nog att bli riktigt trevligt!

Ps. Micke hälsar till henke att han saknar er allihop, dock delat mest. just pågrund av den obehagliga, dels varma känslan man får av den.


 


Åsikter
Postat av: Vanessa

Hahahaha Lizzards? Yes! :D Konstig hälsning också... Åh vad skumt det känns att ni är där, känns fortfarande som att du ska komma hem om typ en vecka :p tur att tiden går fort! Iofs gäller ju det när man har roligt, och det har jag inte när jag jobbar, haha. Pusssss!

2010-09-29 @ 00:19:17
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ååhh vill också åka till Thailand! :D hoppas ni har det bra där :)

2010-09-29 @ 12:26:17
Postat av: henke

jaha du förstod vem jag menade med delat eller som du kallar han. kamelen! he he he! kenneth sitter brevid o skrattar o hälsar!

2010-09-30 @ 12:08:14
Postat av: micke

haha, hälsa henke och resterande hårdjobbare! :)

2010-10-08 @ 16:41:25

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0