ONSDAG

Idag är det första september, vilket innebär att vi åker om 19 dagar!:)
Det närmar sig verkligen.. Det är så pirrrigt!


Igår var jag i Luleå med mamma. Vi gick först och åt lunch med morfar och min kusin Simon! Efter det gick vi på stan en sväng. Jag köpte tre snygga skarfar, och present till Erika som fyller 19 på Fredag.
Som förövrigt KOMMER HEM IDAG! :D Hon har varit borta i tre månader i Nyköping.
Gissa om jag ska rejsa till Luleå och krama om henne ikväll!

Nåväl, sedan åkte vi även på mormors grav.. Saknar henne!:( Och efter det så åkte vi hem till mamma och min älskling kom hit. Vi satt hela kvällen och försökte planera ihop resan! SOM SAGT, HIMLA PIRRIGT!

Nu ska jag äta lunch, sedan jobba! Puss


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0