SKRÄMMANDE SKOGEN?

Blir så jävla, jävla leds på vissa saker..
Hade kunnat spricka men istället ska jag försöka att skita i att tänka på det.
Ibland förstår jag inte riktigt hur du tänker..

Ikväll har jag och Elin varit och gått gåt-runda med Maria och hennes kompisar. Maria fyllde ju 13 för några dagar sedan så nu hade hon disco för hennes vänner. Gåt-rundan var inte som vanliga rundor utan det var RIKTIGT läskigt! Mats, Micke och Martin var gömda ute i skogen i riktigt äckliga masker. Det spelades äckliga varg-ljud från en spelare och dem lät ute i skogen.. Sedan visade dem sig i sina svarta rockar här och där, med ryggen mot. Jag tror att jag och Elin blev MINST lika rädda som barnen. Haha! :)

Nu ska jag ladda hem Idol, och se på det!
Angående kungarna av Tylösand så var jag lite besviken.. Det gick som inte ut på någonting! Jag tycker de kunde ha haft lite uppgifter, tävlingar och grejer. Nu ska jag krypa ner i soffan med min karl, puss!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0