TISDAG

Fick en fråga om vem jag ska åka till Thailand med, och det är ju såklart med Micke då :) Hade ju aldrig klarat mig utan honom i ett halvår. Men sedan kommer några kompisar och hälsar på! Först mina tjejkompisar i December och sedan hans killkompisar i Januari! Det kommer bli riktigt kul. Mamma och pappa ska mest troligt också hälsa på :)

Just nu sitter jag hemma och myser hos Fanny. Vi har sett Idol och Sanne var jätte duktig, även tremänning Björn! :) Fick rysningar av dem båda. Nu ska vi slå på någon film eller så! Ha en trevlig kväll :) Puss


Jag och min snygga partypingla!


Åsikter
Postat av: Lisa-Marie

Gud vad modigt att flytta till thailand, det hade jag aldrig vågat, inte ens med killen! Det räcker med att bo i göteborg, det är nog långt bort från familjen , hihi

2010-09-15 @ 10:34:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Helena

Jo det är väldigt nervöst! Men det kommer verkligen bli en upplevelse! :)

2010-09-15 @ 18:55:39

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0