RESEPLANER

Jag har faktiskt haft läsarrekord medan vi har varit här borta! Detta måste ju innebära att ni är jätte intresserade av Thailand.
Vilket självklart gör att jag vill uppdatera ännu mer åt er :)
Dock vore det kul med lite kommentarer!

Nåväl, idag har vi gjort en deal med ett resebolag. Skulle vilja höra lite om vad ni tycker om detta. Själv tycker jag att det är ganska billigt, men jag vet inte.. Vi har inte så jätte gott om pengar att leva på, med tanke att vi ska vara borta i 6 månader..

Vi åker vi på Torsdag till Phuket, vi har boende där i 55 dagar i en ganska fin bungalow. Efter det har vi resa till Krabi för att sedan flyga till Malaysia. När vi är i Malaysia så har vi inget boende än för de kan dem ju inte fixa här ifrån. Men iallafall så har vi sedan EFTER malaysia även flyg därifrån och till öarna Koh samui och Koh pahnang. Allt detta är ju ändå under högsäsong och då har vi även boende i priset. Där har vi boende fram till 1 Januari. Alltså en månad efter Malaysia. Vi får alltså boende för tre månader plus ALL transfer mellan ställerna för 8600 kr. Detta innebär att man för strax under hundra spänn per dag PLUS att man även har alla resor klara under den tiden. Jag har svårt att tro att man kommer undan billigare, men vad tror ni?

Det kändes bara så skönt att ta detta,
ha allting klart under denna tid och slippa fundera på var man ska.
(förutom i Malaysia)

Bilder från hotellet och igår:

Hotellrummet i Bangkok



Vi två i tuktuken! (taxi) som sagt, 10 kr för en timma.


Tuktuk.




Middagen igårkväll.


Restaurangen. Kolla in våra gigantiska öl i hinken på disken för bara 9 kr.


Idag vid poolen, (hehe blev att ligga lite i skuggan som ni ser.) VARMT.





Åsikter
Postat av: Olivia

Alltså det är SJUKT billigt helle, förstår inte att ni kommit undan så billigt men det låter ju skitbra :) Trodde det hade höjts ändå endel sen jag var där sist, eftersom dom höjer varje år, men verkar ju fortfarande vara sjukt billigt :) Hoppas ni har det super! pussss<3

2010-09-22 @ 09:02:15
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: clara

jag tycker det verkar vara svin billigt och ni har hittat kanonpris verkligen! kram

2010-09-22 @ 12:55:48
Postat av: Mamma

Kul att ni lägger in bilder och så. Kram mamma

2010-09-22 @ 14:31:29
Postat av: Cecilia

jag tycker de låter jätte billigt. Hur har ni gjort? vem har hjälpt er att boka allt eller har ni gjort de själva? Vad tror du allt som allt kommer gå på? Skulle micka jobba där borta? haha oj vad många frågor men blir jätte intreserad :)

2010-09-22 @ 20:48:17
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0