1 APRIL

Hallå där! Idag är det april och jag tycker
verkligen det känns som att det närmar sig sommar ute.

Igårkväll var jag och Nina i gallerian och kollade på modevisningar, Nanne grönvall, fikade på opalen, kollade runt lite i butiker och träffade folk. Jätte trevligt! :) När jag kom hem kände jag mig jätte sjuk så min fina pojkvän var jätte gullig och gjorde kvällsfika åt mig och tog hand om mig hela kvällen. Världens finaste!

Idag känner jag mig lite bättre och jag och Micke ska plugga till högskoleprovet hela dagen, för imorgon gäller det! Efter hoppar jag direkt på tåget till stockholm för att sedan åka till Portugal ;) LÄNGTAR!
Ikväll ska jag packa massor av sommarkläder! WIE =)



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0