DAGARNA GÅR

Nu sitter jag hos Fanny medan hon är på jobbet.
Vaknade nyss och ska börja åka hemåt!

I Lördags efter jobbet åkte jag på en fest, nykter, efter jobbet och träffade b.la Elin som kommit hem från en längre tid i utlandet. Jätte kul var det att se henne! Tillslut tog jag mig hem till Sävast i min bil och pratade med min underbara vän Fanny, det slutade med att hon kom och sov hos mig och vi började pimpla lite vin klockan halv 2 på natten. Haha, ibland kan sådant behövas!

På Söndagen jobbade jag ett tag sedan åkte jag hem till Fanny och vi pratade hela kvällen och hyrde två filmer. Sov över. Igår så jobbade jag tre timmar sedan gick jag, Fanny och Elin på bio. Faktiskt så blev jag bjuden, för dem hade biljetter redan! Tuuusen tack :) Vi såg water for elefants. JÄTTE BRA FILM!!

Nu ska jag åka och hälsa på min farmor och farfar och sedan ska jag och Fanny (som vi så länge planerat) åka på relaxen!! Gud så skönt det ska bli. Lyxa oss ordentligt! IMORGON KOMMER MIN NESSI HEM! Om jag längtar? FAN JA.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0