EN LÅNG DAG

Det har varit en dag där jag har hunnit med en hel del. Vaknade tidigt av att Mariell hämtade mig hos Vanessa. Hon behövde någon som följde med henne och hennes katt till veterinären så jag följde med! Det blev faktiskt en mycket trevlig dag och inga tråkiga besked som vi var lite nervösa för.

Efter en sväng till Luleå så åkte vi ut till hennes stall och hälsade på hästarna! Sedan har vi gjort en massa ärenden, b.la så hämtade jag min dator av Rickard som FIXAT den! Åh jag är så glad, trodde aldrig det skulle gå :) Så nu sitter jag och skriver på den, YEI! :)

Efter det hämtade vi upp Vanessa och åkte hem till mig i Sävast där jag lagade korvstroganoff åt dem. Blev trevligt, men jag kunde kanske ha varit lite bättre sällskap. Har haft en väldigt jobbig vecka. Tur så har jag väldigt förstående vänner!

Åkte senare ett tag till Fanny och träffade henne, planen var att jag skulle sova där men jag har lovat att ta hand om Mariells katt så jag är hemma med den, kattvakt :) Mysigt! Och Vanessa sover här med mig istället! Ännu mer mysigt :)

Imorgon har jag några ärenden att göra sedan får jag se vad som händer mot kvällen.
Hoppas på en bra dag!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0