FREDAG

Utgången igår var jäkligt spontan men väldigt kul!
Planen var att gå ut med Elin och Josse, men vi blev ett ganska stort gäng. Träffade en massa gamla klasskompisar, gamla vänner, vänner och trevligt folk. Riktigt lyckat! Blev en hel del alkohol och en ganska sen kväll. Vilket resulterade i att jag inte mått vidare bra idag, men det är smällen man får ta.

Ikväll har dock varit den värsta kvällen på länge och jag är glad att den snart är över. Min plan var att umgås med Fanny, men eftersom jag legat i koma halva dagen så gjorde hon andra planer och jag slutade framför TV:n trött, frusen, arg och deppig. Det är så mycket som händer just nu.

När min kväll höll på att bli ännu värre än den redan var så räddade mitt jobb mig och ville att jag skulle komma in och jobba, vilket fick mig lite på andra tankar! Nu är jag i alla fall hemma och nöjd att jag fick iallafall en bra påsk dag! Resten av dagarna blir att spendera bland pommes, hamburgare, richard och disk. Bra betalt är det ialla fall!;) haha.

Imorgon ska jag gå en morgonprommis med Fanny och vi har en hel del att prata om, så den blir nog inte så kort:) Nu ska jag försöka sova och hoppas på en bättre dag imorgon! Kram




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0