FREDAG

Hej bloggen!
Tänkte skriva även om jag inte har något särskilt intressant att berätta.

Idag har jag spenderat dagen i nilssons hus. Har spenderat tid med Micke, Elin och Mats och myst på. Började jobba klockan 7 och har jobbat fram tills nu! Nu är jag här hos Micke igen och det ska bli så mysigt att få sova med han igen.

Imorgon tänkte jag fara och träna om jag orkar mig iväg. Efter det tänkte jag ta mig hem till pappa och spendera tid med honom. Sedan jobbar jag kväll imorgon igen! Känns super bra att jag har kommit igång så mycket med jobbet och får så mycket jobb. Behöver det! Har även fått jobb åt lundströms till sommaren. Idag fick jag en lön och det känns AWESOME, länge sedan jag hade pengar. Kan man luugnt säga. ME HAPPY =)

Är det typiskt mig att redan nu börja
fundera på nästa utlandsresa eller vad?! Hehehe..

5 DAGAR KVAR TILLS MIN BÄSTIS KOMMER HEM!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0