FRISÖR OCH MYSKVÄLL

Idag har varit en lat-dag. Det har inte varit bra väder :) Alltså solen har inte varit framme, men det har varit varmt ändå! Jag och mamma har gjort lite ärenden på stan b.la. fixat en kabel mellan tvn och datorn så vi kan se film, postat lite vykort, varit på ett möte hos en massör och sist men inte minst, slingat håret hos frissan!

Där kan vi snacka om att det behövdes. Hehe. Har inte gjort någonting åt mitt hår, inte färgat eller något sedan åtta månader tillbaka. Lät det ju liksom bli helt naturligt när vi var i Asien. Min utväxt var ungefär 4 dm(!!), gud så hemskt! Blev jätte nöjd. Inte så mycket ljusare blev det utan mer natuligt och fick bort det mesta av utväxten. Jätte fina slingor, frisören var så duktig! Mammas hår blev också jätte bra. Toppade även håret och eftersom det blivit så långt på senaste var jag så rädd att hon skulle ta mycket. Det känns mycket, blev ungefär 3 cm :( Men skönt var det! Märks stor skillnad tycker jag. Underbart att få håret fixat och bli lite ompysslad!

Ikväll har jag, mamma och Hans bara haft myskväll hemma. Vi åt middag hemma och sedan har vi sett step brothers och ätit chips, ben and jerry's, godis och jordgubbar med glass! Mums. Imorgon ska vi åka till en annan "stad" som heter Albufeira. Mysigt =) Hoppas på bra väder! Fick även ett snabb samtal av micke idag, saknar honom jätte mycket :*


Mamma under lunchen.


Enda bilden jag har på mig själv efter sligningen idag.
En väldigt skabbig, osminkad, trött helena som ser typ arg och besvärad ut?


Mamma hos frissan!


Åsikter
Postat av: Hally

Skönt man behöver sådana dagar ibland.

2011-04-13 @ 13:26:53
URL: http://frisor-boras.se

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0