GLAD HELENA

Är nu hos min bästa vän Vanessa med henne och Mariell!
Åh det var så kul att se henne. Kul att se dem båda!
Men det var verkligen länge sedan jag och Vanessa träffades.
Vi har ätit massa god mat och dessert!
Jag har slingat hennes hår och nu ska vi fortsätta mysa på!
Ingen är gladare än jag som får ha henne hemma i tio dagar.

Igår var det jätte roligt att träffa farmor och farfar och jag och pappa var på storheden och stor handlade på maxi! Jag vet inte hur många påsar vi hade, men nu har vi då mat för typ 1 år framåt, hehe. Skönt :)

Hoppas allt är bra! Puss


Åsikter
Postat av: Mia

Jamen självklart, det vore ju jätte mys & kul att träffa dig! Så man hinner prata lite mer! :) kram

2011-04-20 @ 22:09:13
URL: http://lillamias.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0