HEEELT SLUT

Jag är så jävla trött nu. Har jobbat natt hela veckan och idag skulle jag slutat klockan 9 men fick stanna kvar till 11 för det var så mycket folk.. Nu är jag hemma hos micke och det känns jätte mysigt! Men jag är så fruktansvärt trött. Så trött så jag knappt orkar skriva. Ja, jag är så trött så jag inte ens orkar ta av mig mina tighta jeans... Och det är inte det skönaste att ha på sig, men jag ids fasen inte.

Nu ska vi se klart våran film. The eagle! Sedan ser vi om jag orkar ta mig till sängen eller om mikael får bära mig, jag gissar på det sistnämnda!

Jobbar kväll imorgon också, PAHJA...

¨
Ungefär såhär ser jag nog ut..


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0