JOBB..

Hallå hallå!

Igår var jag ledig och hade en hel mysdag/kväll med Micke. Vi började kvällen med ett skönt bad och vi har inte badat sedan tusen år tillbaka så det var grymt härligt! Sedan såg vi film och serier och min dator kraschade! Skit..

Hade migrän, så vilade lite från och till och idag har jag snudd på migrän igen. Det suger, men dricker massvis med vatten så att det inte ska bli värre för snart börjar jag jobba! Jobbar stägning ikväll igen, vilket jag gör alla dagar denna vecka förutom imorgon och söndag. Men har jobb på schemat hela veckan och det känns awesome! :) Behöver det verkligen!

Imorgon skulle jag och Fanny på badet, men nu blev inte det av eftersom jag fick jobb istället!
Nu ska jag göra mig iordning och pussa mikael hejdå och fara och jobba.

SNART KOMMER VANESSA HEM!
1 vecka kvar, FYFAN vad jag längtar.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0