NÄR MAN KÄNNER NÅGON LITE FÖR VÄL..

Fanny: Alltså, när var det vi skulle ta ut p-ringen? den här veckan eller nästa?
Jag: Den här veckan. Du på torsdag och jag på fredag.

...Kollar i kalendern...

Jag: Då har vi mens på valborgs..
Fanny: Ne.. Det är över påsk vi har mens.
Jag: Jahaa.. okej..



Åsikter
Postat av: Mia

Ha ha ha ;) Sköna ni är! Sådär ska det vara med vänner!



Kom just på att jag hört att när en tjej umgås jätte mkt med en annan tjej börjar de få mens samtidigt. Alltså om man inte går på nå p-piller eller liknande. Menscykeln påverkar varandra och man kan ändra sin egen med flera veckor. Det är ju egentligen jätte coolt! :)

2011-04-20 @ 13:41:09
URL: http://lillamias.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0