ONSDAG

Åh det var så himla kul igår.
Vi badade bubbelpool, åt god mat, drack massa vin, badade bastu och såklart pratade.
Haha som vanligt pratade vi så mycket så tillslut kom vi på att vi bara hade 15 minuter kvar att bada innan dem stängde. Då blev det att slänga sig i bubbelpoolen en sista gång och sedan duscha av oss!

Efter relaxen gick vi hem till Fanny och då var vi helt slut. La oss i sängen med varsin irish coffee och såg på kniven mot strupen. Sedan pratade såklart och lyssnade på musik tills two and a half men började och vi somnade till det.

Idag är jag så jäkla speedad! Därför som jag är uppe så tidigt b.la. Vanessa kommer hem!!
Hon kommer hem om beräknat 3 timmar, åh vad jag längtar. Tänk att jag får ha henne här i nästan 10 dagar, ska verkligen ta vara på varendaste sekund. Min bästis!

Kan inte förstå att jag får träffa henne snart, men först så ska jag jobba 10.45-13.00!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0