RESFEBER

Åhh nu är det så mycket att se fram emot! Har resfeber tror jag, för är fan fortfarande jättesjuk.. Mina migräntabletter vill inte fungera, tusan också. Får inte må såhär imorgon! :(

Imorgon efter provet hoppar jag och Emma på tåget till Stockholm. Hon ska till växjö och jag till portugal, men blir jätte roligt att få sällskap på tåget! Efter det drar det iväg och då får jag träffa mamma och se deras nya lägenhet! Gud så roligt. Sedan blir det förhoppningsvis sol och bad, massa goda middagar och massor av mys. Ska bli sjukt spännande! Har aldrig varit i Portugal. När jag kommer till Stockholm igen så hälsar jag först på min kusin Agnes i sigtuna och sedan åker jag och sover över hos min bästa vän Erika och det ska bli SÅÅÅ ROLIGT, vi har inte setts sedan hon hälsade på mig i Thailand i December. Saknar dig min finaste vän, gud vad kul vi kommer att ha!

Har bara en fundering.. Vågar jag ta med mig min laptop med risk för att den går sönder? Jag brukar lyckas ta sönder allting som är dyrt för mig själv.. Det hade dock varit roligt att ha den på tågresan och nöta alla two and a half men som jag har tankat ner från första säsong. Plus intressant att se mitt högskoleresultat direkt på tåget. Plus roligt att surfa runt lite.. Hehe, det lockar. Men vågar jag? Jag litar inte på mig själv så pass mycket!

Jag och mamma i Egypten 2010:














Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0