PORTUGAAL

Idag har vi hunnit med jätte mycket känns det som! Det har varit en super dag. Först och främst så har vi haft jätte bra väder. Sol och lite vind, men ungefär 25 plus i solen. Jag tycker det är jätte skönt att sola när det inte är sådär varmt som i Thailand, då man typ inte orkar ligga längre än 10 minuter och sedan måste bada.. Atlanten är dock ruggit kallt om man jämför med indiska oceanen, så det blev inget bad :)

Jag har kört jätte mycket bil idag runt om här. Dom försöker lära mig alla vägar så jag ska kunna sedan när jag åker hit med mina tjejkompisar eller micke! Var jäkligt nervös, men det gick faktiskt bra.

På morgonen gick vi och fikade inne i stan och sedan åkte vi till stranden! SUPERFIN strand är det. Efter det åkte vi hem och då la jag mig och solade vid poolen. Svin skönt :) Låg ute till ungefär 5 och hade kunnat ligga ute till och med ännu längre, men blev lite leds.. Har ju inte direkt fått så lite sol det här året, om man säger så. Efter det kunde jag inte låta bli att ta ett bad när jag kom in, gu si skönt!

På kvällen gick vi ut och åt det typ godaste köttet jag har ätit! Panelen kan slänga sig i väggen. Sedan gick vi och lyssnade på en kille som spelade livemusik vid marinan. Ett jätte mysigt ställe! Efter det har vi spelat skipbo och nu ska jag börja gå och sova.

Bilder från idag:









Åsikter
Postat av: Anonym

Åhh lyllos :)

2011-04-05 @ 12:34:08
Postat av: Linnea

hej! jag skulle också vela åka och bo i thailand ett tag. Hur mycket pengar hade ni med er dit för att klara er i 6 månader? :) funderar på hur mycket man bör ha.

2011-04-05 @ 13:28:31

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0