20ÅRS FEST OCH WALDORF

Helloo! Saknat mig? ;) Igår så var jag och firade min mycket gamla vän Evelina som fyllde 20 år.
Det var trevligt! Vi åt först tårta och gick sedan ut på Bodensia och satt och pratade :)

Idag har jag varit i Luleå hela kvällen. Jag, Olli, Erika, Elin, Elin, Frida, Jessica, Vanessa och Johanna hade bokat bort på waldorf där vi åt hejdå-middag, eftersom Erika åker tillbaka till Stockholm imorgon. Mycket trevligt var det! Efter det åkte vi alla hem till Elin och såg scream 4. En hel del skratt var det också vill jag lova ;-)

Imorgon har jag en massa ärenden att göra. Hojja, vad stressig dag det kommer vara!
Och på kvällen ska jag på bio i luleå, blir nog en trevlig kväll :)


Jessica, Olli, Elin, Erika, Elin och Johanna :*


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0