BARA-VARA-SJÄLV KVÄLL

Har varit otroligt stressad i många dagar nu.
Men två dagar med kvällspromenad och bad efter det har gjort susen!

Har bara saker inbokade överallt och hela tiden och det finns en massa folk jag vill hinna träffa och dessutom hinna umgås med mina föräldrar. Försöker att inte ta på mig för mycket, men det är svårt. Jag är verkligen en person som är i rörelse hela tiden! Ikväll har jag iallafall bestämt mig för att vara bara för mig själv.

Jag tog därför en liten promenad genom sävast för att samla tankarna, sedan tog ett långt och välbehövligt bad. Efter det har jag stoppat på HMs ansiktsmask som är värmande, i vanilj. Den är ju helt underbar!
För er som inte har testat den, GÖR DET! Speciellt om ni känner er stressad :) Det funkade faktiskt!

Nu ska jag krypa ner framför TVn, behöver en tidig kväll med tanke på att jag bara sovit 4 timmar inatt.
Sedan är det upp tidigt på ett möte för att sedan gå vidare till sjukgymnasten.
För att efter det äta lunch med Vanessa, för att sedan umgås med Fanny.
(Plus att det är en miljon saker jag måste fixa inför min flytt) Fullbokad dag, once again!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0