HÄR NJUTER MAN AV HELGEN FÖRFULLT

Heej!
Usch.. Har haft två väldigt jobbiga dagar.
Igår vaknade jag upp hos Fanny klockan halv 7 på morgon och hade världens hemskaste tandvärk. Jag fick åka snabbt som fan till tandläkaren, men fick ingen tid föränn klockan tio. Ont gjorde det!
Mot kvällen fick jag 39 graders feber och det gjorde ta mig fan ont i hela kroppen.
Imorse vaknade jag med 40 graders feber och har inte sovit något inatt.
Nu har jag iallafall fått pencilin, för det var halsfluss. Kuuul.
Har också fått lite tråkiga nyheter, men det löste sig ändå rätt bra tills vidare.
Iallafall, en positiv sak är att det känns som julafton idag.
Fick hem både min nya dator och mitt schampoo och balsam!
Åh vad jag älskar min dator, den var ruggigt fin.
Nu har jag något att pyssla på med under mina svåra tider :)

Åsikter
Postat av: Vanessa

ÅÅÅH vad snygg den var!!! :D

2011-08-27 @ 20:02:49

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0