INTE BITTER

Jag börjar bli tokig av att bara ligga i sängen.. Och när det dessutom är min sista helg hemma i Boden.
Jag har legat här i flera timmar nu, men det känns som år. Pappa har varit borta och jag vaknade till när jag hörde han komma in genom garagedörren, sedan öppnade han dörren till mitt rum.
Jag ropar "HAAALLÅÅ! haaallå! Kan någon hjälpa mig upp från den här äckliga sängen nuu tack!"
Hahaha.. Snacka om att börja bli sinnessjuk! Nu ska vi äta middag, skönt. Då får jag en liten paus i mitt sängliggande. Och pappa hade varit gullig och köpt hem coola och godis åt mig! Hur skulle jag klara mig utan honom?
Jag och mina helt sjukt underbara föräldrar!

Åsikter
Postat av: mamma

Ohhhh! Vad glad man blir av en sådan komplimang. Du är helt underbar mitt käraste barn. Älskar dig.

2011-08-26 @ 20:43:54

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0