LUND, HERE I COME!

WOOOHO! Nu får ni veta min hemlis, fast många av er vet nog redan om det..
Ville vänta med att berätta tills jag hade bokat resan,
men nu är det gjort för ca 10 minuter sedan.

Jag åker till Lund där jag, Vanessa och Hanna ska dela på en 3a.
Vi är superglada, för det är så himla svårt att få tag på lägenhet! Men vi har haft tur.
Jag har bestämt mig för att börja plugga där, samt jobba lite extra så mycket jag hinner.

Blir perfekt att hinna vara hemma i ungefär 2 veckor innan också,
hinna umgås och träffa alla man kommer sakna så mycket!
(FÖR DET KOMMER JAG, BUHUHHU!)





Åsikter
Postat av: Mamma

Ja, nu är det gjort. Hoppas att det känns bra. Puss och kram

2011-08-18 @ 22:04:32

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0