MÅNDAGSMYS

Tjenare!
Helgen har varit väldigt lyckad.
 Det som var hemligt var att Vanessa skulle komma hit och hälsa på från stockholm.
Det var riktigt kul att hinna se henne i sommar också! :) Som vanligt hade vi superkul!

På Fredagen förfestade vi hos henne (hennes lillebror fyllde 18) så vi kände oss som gamla tanter :) haha.
Sedan gick vi på MSbränna och det var riktigt kul! Blev en sen kväll.

På Lördagen var jag typ nykter. Fruktansvärt leds på att dricka,
men alltid kul att träffa folk! Vi förfestade hos Adam
där det var en massa bekanta och gick sedan ut till bränna.
Den kvällen blev också riktigt lyckad, tills jag upptäckte att jag var själv kvar på krogen! Haha!
Alla mina vänner hade försvunnit och antagligen glömt att jag var med! ;p

Upptäckte att jag var själv när Vanessa skrev att dom gått till rönnbäcks och att jag skulle komma dit.
Jag var för lat och gick hem! :)

Idag har jag jobbat ett pass på max för första gången på många månader.
Efter det tog jag och pappa en promenad. Nu ska jag ha måndagsmys!

(bilder från helgen kommer sedan..)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0