SKJUT MIG

Har jag blivit gammal eller har det bara varit lite för mycket av det roliga på senaste?
Känner mig helt sjukt slut idag. Förut har det känts som att man orkat med hur mycket som hellst.
 Allting är tungt att lyfta och jag har inte orkat mig in i duschen än.
Sitter typ och stirrar in i väggen för att jag är så himla trött!
Kanske dock vore konstigt om det inte var så, med tanke på att det blev en väldigt sen kväll igår!

Det blir en lugn kväll med gotta och mys.
För inte kommer jag väl orka vara duktig och ta en promenad?
Ne, usch vad skönt att bara vara hemma!


Åsikter
Postat av: mamma

Tror jag det att du är trött. Bara vila nu älskade vän. See You. Älskar dig

2011-08-15 @ 09:12:11

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0