20ÅRS FIRANDE

Herregud.. Redan Torsdag, tiden springer förbi.
Har hört att tiden går fortare ju äldre man blir..
Kanske därför allting gått så fort sedan jag fyllde 20? ;)

Uppdaterar nu nattetid eftersom att jag i vanliga fall har så mycket att göra under dagarna. Inte idag dock, då har jag bara legat i migrän hela långa dagen.. Så blev tvungen att sjukanmäla mig från jobbet. Inte kul..

Iallafall så har helgen varit helt underbar. Den har spenderats med de människor som jag älskar mest!
Mina allra bästa vänner. I stockholm. Ett ord: Galet.

På Fredagen gick jag och Erika ut, det var riktigt roligt och blev riktigt sent.
Vi var inte så pigga på Lördagen men då skulle ju firandet för mig ske, så det var bara att tagga igång!
Vi började med att äta kött och potatisgratäng. Sedan fick jag presenter! Wiho :)
Efter det spelade vi en massa spel. Det var jag, Sanne, Fanny, Vanessa, Erika och Josse.

Ganska sent, runt halv 2 tog vi en limousin till stureplan! Det var riktigt stekigt!
Så himla kul, i bilen drack vi champagne och skrek av oss rösterna till musiken.

På Söndagen myste vi på hos Erika framför TVn. Tacos och godis blev det!
På Måndagen sprang jag och Fanny på stan och shoppade.
Sedan mötte vi upp Erika för middag och hejdå kram!
Det var väldigt trist att åka därifrån och jag har saknat alla så mycket sedan dess..

Men nu är jag hemma och imorgon ska jag jobba. Migrän eller ej, jobbar fan ändå.

Åsikter
Postat av: mamma

herregud!

2011-12-09 @ 23:56:33

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0