HERREGUD

Ganska aqward att jag nyss tittade mig i spegeln och kom på att jag FORTFARANDE har kvar ansiktsmålningen från jobbet. Vi har barnboxar för 19 i helgen och har då varit målade eftersom vi målar barnen.

PÅ RIKTIGT??
Jag har alltså sprungit runt på coopparkeringen och frågat om hjälp till min bil med ansiktet målat?
Det var ju inte nog skämmigt som det redan var....
Inte konstigt att karl var så trevlig mot mig,
han måste ju ha trott att jag var halvt utveckligsstörd.

Nä, nu blir det till att laga mat. För det är något som jag är grym på!


Åsikter
Postat av: Ida

Hahaha alltså älskar dig och din blogg, uppdatera mer!

2011-12-10 @ 23:50:25

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0