TISDAG

Ni ska självklart få massmassmassssssvis med bilder från stockholm!
Men just nu hinner jag inte.. Måste springa iväg och jobba!
Back to reality.
Puss och kram på er.

Åsikter
Postat av: mamma

He, he det blir stessigt förstår jag. Krami

2011-12-06 @ 22:59:13
Postat av: Loi

måste bara berätta att jag drömde en riktigt rolig dröm om oss inatt. du hade lånat någon kompis hus i någon storstad, så jag flög dit. sen när jag var där så kutade du runt överallt i huset som blev en lägenhet och jag sprang efter. du berättade typ om allt du hade gjort och ville göra i livet samtidigt som du kutade runt runt, sen skulle vi julbaka men du hade så mycket energi så du fortsatte springa medan du vispade smeten och allt. kommer inte ihåg så mycket mer men det var riktigt roligt! ;)

2011-12-08 @ 23:33:49
URL: http://lovisaleijonklo.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0