ÄVENTYR PÅ BORACAY

Hej hallå!

Igår var vi ute och tog några drinkar medan vi lyssnade på ett liveband! Riktigt duktiga och det var jätte trevligt! Det blev en tidig kväll för imorse var jag och gubben uppe tidigt på äventyr runt ön. Det är en väldigt liten ö, så vi promenerade nästan runt hela:)

Nu är pappa påväg hit och han kommer i övermorgon, det ska bli så himla kul!
Annars så har jag och Micke gjort upp massa planer för alla hjärtans dag, men dem är hemliga än så länge :) Berättar om det den 14! Ser jätte mycket fram emot det :)

hoppas allting är bra i Sverige! KRAM


Albin, jag och mikael igår kväll!

 


Mikael framför jungfru maria.

 


Baad!

 


Micke försöker klättra upp i en palm :)

 


Jag ute på en klippa, boracay i bakgrunden!

 

 



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0