KOH WAI BEACH

Battrippen ut till koh wai blev super lyckad. Vi snorklade i jatte klart vatten med jatte fint korallrev (typ det finaste jag sett). Vattnet var inte ett dugg grumligt och det var super vackert dar borta! Vi hittade massa spannande, pappa blev ganska radd for sjoborrarna, hehe. Sa han fick hora nagra skoborreskamt resten av kvallen sedan! Men jag haller med honom, dom ar faktiskt laskiga. Massor av fiskar fanns det och som sagt, grymt korallrev (ett maste att aka till om ni ar pa koh chang) Vi fick jatte bra lunch och mycket sol.

Vi gick sedan ut och fortsatte dagen med en jatte trevlig fest kvall! Vi lyssnade pa musik, sag eld showar och spelade biljard. Bandet vi lyssnade pa var jatte duktiga och spelade typ alla sanger vi ville! :) Kvallen slutade vid 2 och idag har vadret varit ganska daligt.

Ikvall ska jag och pappa dela pa en hummer, det ska bli kul att testa ata det, for det har jag aldrig gjort. Men det ska tydligen vara svin gott:) Efter det blir det mest att packa for imorgon aker jag och Mikael vidare fran koh chang. Kommer sakna det for vi har verkligen haft det bra har, otroligt bra.


Jag och pappa i taxin


Jag, micke och stickan pa baten


,M

Micke pa baten




Jag och Micke ska ut och snorkla!



De tre muskutorerna pa koh wai beach!


Vi lyssnar pa liveband!



Pappa och stickan forsoker spoa oss i biljard!


Lycka







Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0