LANG UPPDATERING FOR ER SOM ORKAR


Det var jatte lange sedan jag skrev, for jag har haft sa himla fullt upp den senaste veckan! Men nu ar jag "hemma" i thailand igen. Kanns iallafall som hemma, vi ar pa khao san road igen pa samma hotell som alltid! For det forsta kom pappa till Boracay och vi hade tre jatte mysiga dagar. Dem tre dagarna spenderade vi med hans kompis Stickan och med Albin, Micke och Mats. Vi badade och solade och pa kvallarna gick vi ut och at jatte gott kott, sedan tog vi nagra goda drinkar pa mysiga pubar med live musik! Vi riktigt njot av livet :)

Det har varit sa super kul att umgas med pappa och det var inte sa jobbigt att saga hejda eftersom att jag vet att vi ses om 3 dagar igen da han kommer till thailand! Jag och pappa var och gjorde en tva timmars massage. Forst en timme helkropps och sedan en timme hotstone massage. Det var forsta gangen jag testade det, men ocksa det skonaste och mest avslappnande!

Vi har varit i Manila en natt for att se pa shoppingen och den SOG! Valdigt mycket dyrare an thailand, sa det enda jag shoppade var en tshirt och ett par converse, men det hittade jag saklart billigare likadana idag pa MBK! Jag och Micke har sprungit omkring som galningar for detta ar det sista vi hinner shoppa i Bangkok innan hemfard. Helt sjukt att det redan borjar narma sig!

Imorgon bestar dagen av BARA shopping, slinga haret hos frisor och ga pa bio! Vi var forasten pa bio i Manila ocksa, just go with it. Fyfan vad bra och ROLIG film! Skrattade typ hogst i biosallongen hela tiden! Idag har vi sagt hejda at mats och albin for dem aker hem till boden imorgon! Sa just nu ar det bara jag och micke som springer runt i bangkok som galningar och forsoker hinna med allt innan i overmorgon da vi aker till koh samett!

Koh samett och koh chang blir alltsa nasta och jag har hort sa mycket bra om dem oarna, sa det blir riktigt roligt :) Dock kan ju ingenting sla Boracay, aldrig! Det ar fan det basta nagonsin! Boracay var en av hojdpunkterna pa hela resan och den on har jag absolut tyckt om bast. Har varit sa underbart att fa traffa pappa ocksa, varldens snallaste och basta manniska som alltid har funnits dar for mig.

Nu ska jag springa hem och krypa ner och se nagon film! Imorgon ar det upp tidigt till MBK och central world for att SHOPPA LOSS!

Bilder kommer nar jag hittar nagon dator som
fungerar ihop med min VALDIGT GAMLA KAMERA!


Åsikter
Postat av: Astrid Agneryd

Vad spännande dina inlägg verkar vara! kommer verkligen att läsa dina poster igen! =) Hoppas du har en spännande helg (:

2011-02-22 @ 16:18:09
URL: http://jade.se/reseguide

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0