MÅSTE HA DÖTT OCH HAMNAT I HIMLEN

Sååå underbart är det här..

Boracay is the SHIT! Älskar det här stället. Pappa nämnde vilket hotell dem skulle bo på och då ville jag såklart bo tillsammans med han, så vi åkte till det hotellet och fick ett ruggigt bra paket pris för 7 dagar. Vi är verkligen skit nöjda eftersom hotellet är lyxigare än f*n! LYCKLIG HELENA! Lycklig helena som får umgås med sin pappa om 6 dagar. Lycklig helena som får bo jätte billigt på finaste hotellet på boracay. Lycklig helena som får över huvud taget vara på boracay som är asiens helt klart finaste ö. Lycklig helena som får bada i världens chillaste pool! lycklig helena... sedan orkar jag inte fortsätta, men ni förstår ;)

Om det är något ställe som jag har besökt som jag kommer åka tillbaka till så är det helt klart boracay!Världens vackraste strand är det också med massor av mysiga restauranger. Blir kul att pappa kommer hit, för ön är typ gjord för honom! Massa livemusik överallt, nästan så ön hade kunnat döpas efter hans namn ;)

Idag har vi plaskat i poolen och havet! Jag har läst en halv bok som är jätte spännande! Ikväll ska vi äta något gott och njuta av det! Puss och kram.


Bild på mig och Albin påväg till Boracay


Bild på stranden nedanför oss.


Jag och gubben i poolen!


Mikael på stranden


Bild på vårat sovrum.


Jag och min älskling i poolen!


Bild på mig med en mangoshake!


Bild på en glad tjej på stranden


Åsikter
Postat av: mamma

Ohhh! Ser ju helt underbart ut. Förstår att du är glad. Herregud vad fint. Hoppas nu att ni får riktligt trevligt slut på er resa. Älskar dig. Kram

2011-02-10 @ 10:12:32
Postat av: Emma

Det ser helt underbart ut Helena! Där kommer våra pappor att stormtrivas, avis är jag! :) kram/Emma

2011-02-12 @ 10:18:59
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0