MIN DATE PÅ HJÄRTANS DAGEN!


var uuuunderbar! verkligen en dag värd att minnas alltid :)


Vi gjorde först en picknick korg med rött vin och snacks. Sedan åkte vi ut med vinet och snackset och seglade i solnedgången! Det var så jäkla mysigt. Efter segelturen så gick vi ut på en restaurang där dem hade dukat upp ett bord på stranden, endast för oss. Vi åt fyrarätters middag med rött vin och tog varsin drink till efterrätt. Det är den godaste maten jag ätit sedan vi åkte till asien! Och det är den mysigaste middagen, helt klart. Vi satt och åt i ungefär 3 timmar och hela kvällen var fylld av skratt. Vi kan verkligen ha så himla kul!

Mysigaste alla hjärtans dagen någonsin! Tack till den bästa.


Jag innan segelturen


Hjärtat innan segelturen!


Jag och min fina vid solnedgången!


Njuuuter


Solnedgången och båten



Jag och min mikael på segelbåten!


Varat mysiga allahjartans bord pa stranden!


<3

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0