HAAD RIN

Igår blev kvällen jätte lyckad! Vi tänkte åka på black moon party efter våran strand, men det kostade 500 baht så istället bestämde vi oss för att åka till haad rin och festa, där det är gratis och alltid lyckat!

Det har blivit lite mycket partaj nu på sistone, men det är svårt att undvika när sina vänner kommer och hälsar på. Igårkväll kom Johanna och Oskar hit, så då var vi tvugna att fira det! :) Men det blev riktigt kul! Vi hängde mest vid en bar kallad drop in club, alla killarna sprang i eld-ringen och hoppade. Vi dansade massor till bra musik och jag träffade några thai tjejer som jag pratade endel med, och de fick göra en "thailändsk" frisyr på mig, hehe.

Jag och Micke åkte hem vid fem, och jag var inte alls trött för vi har ställt om dygnet så mycket! Man sover så länge på dagarna när vädret är dåligt.. Men det ska det bli bättring på!

trettondagsafton så var vi bara hemma och mös! Jag, micke, albin och mats köpte hem en massa godis, chips och cola och såg på filmer! Det kändes välbehövligt, annars har vi mest bara myst på resten av dagarna också. Antingen till film hemma eller till någon film på en "filmbar" där man kan ligga i sackosäckar eller hängmatta och äta något gott från restaurangen!

Bilder kommer senare, dem nedanför är inte från igår! det är lite bilder från utgången för 4 dagar sedan, innan Elin och Nathalie åkte iväg till fillippinerna! Det var riktigt kul att få umgås och lära känna dem, riktigt fina tjejer! vi hade en jätte rolig kväll.


Elin, Nathalie, Robin, jag och Albin!

 


Mats, albin och micke!

 


Jag och Elin sitter och babblar

 


Robin, Nathalie, albin och elin!

 


Albin och Elin!

 


Albin, elin och jag!

 

 

 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0