LÅNGT NYÅRS INLÄGG

Nyår då.. Jag finner inga ord ens för hur lyckat det blev! Vi kom precis lagom till tolvslaget och fyrverkerierna var så galna. Det var riktigt kul att se på! Jag trodde aldrig det när jag kom dit och såg allt folk. Tänk er ett fullproppat dansgolv där man inte kan ta sig fram, fast det får inget slut för hela stranden består av lika mycket folk. Herregud! Tänk er ca 40 000 efter en strand. Jag fick fan sällskräck, jag klarade inte av att vara på stranden bland allt folk. Efter tolvslaget gick vi direkt upp till en nattklubb längre upp efter gatan där det inte var lika mycket folk, där drack vi öl och dansade. Det var riktigt trevligt! Jag, Albin, Elin, Mats och Micke hängde på klubben och tillslut tappade vi bort alla, men tur så hade jag och micke varandra för det var HELT omöjligt att någonsin hitta igen varandra där.

Vi försökte söka dem ett tag, men sedan insåg vi hur omöjligt det var och gick ner på stranden. Då var klockan vid 2-3 och då var det lite mindre folk, så då var det JÄTTE KUL! Vi hade verkligen sjukt kul. Träffade så himla mycket nya människor, riktigt roliga, sköna människor. Vi dansade på till bra låtar och över hela stranden fick man sig goda skratt hela kvällen från många olika roliga människor. Från alla möjliga länder! Vi båda hade en sån underbar nyårs afton och nu känner jag att jag aldrig vill åka från koh phangan. Jag älskar det här stället och jag älskar haad rin beach. Så himla kul man har där och så mycket gott folk det finns där. Bra musik, allting är perfekt där. Måste vara ett av världens bästa partyställen! Nyår där var det perfekta slutet på ett perfekt år.

Det enda som var lite synd var att det var så fruktansvärt mycket folk från början så jag inte klarade av att vara från stranden. Men det gjorde ju ingenting eftersom vi hittade en annan nattklubb med mindre folk! Plus att vi fick lång tid nere på stranden hur som hellst eftersom vi inte åkte hem förrän halv åtta på morgon! Hehe. Efter det sov vi gott hela dagen!


Fyrverkerierna på haad rin beach

 


Nyårspuss på tolvslaget!

 


Allt folk..

 


Micke med två sköna rastas!

 


Vattenpistol fylld av vodka!

 


Micke och två coola snubbar.

 


Jag och fantomen!

 


Kärlek

 


Påväg upp efter nätet till en nattklubb:)

 


Jag och redman utanför cactus!

 


Micke och två roliga tjejer efter att solen gått upp..

 


Inne på CACTUS! "våran" nattklubb!

 

 

 


Åsikter
Postat av: Simon J

Ni ser ju ut att ha det skittråkigt ;) Här hemma har kvicksilvret fastnat på -20 så skulle inte vara helt fel att teleportera sig iväg till Thailand en sväng! Tyvärr så blev det ingen resa för mig ifall du undrar. Jag har ju köpt en stuga uppe i Riksgränsen så tänkte spendera tiden där istället. Ha det så bra och hälsa Micke! Kram

2011-01-04 @ 11:30:38

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0