NASTA STOPP: KOH PHAYAM!

Hejsan! Tankte gora en snabb uppdatering, aven om det ar trist utan bilder och aven om ni ar samst pa att kommentera..

Vi ar fortfarande i Ranong och vi har besokt en slags park dar dem hade varmvattenskallor. Nagra var 70 grader varma, dar man kunde koka agg osv. Nagra var 40 graders varma och anvandes som jacuzzi dar man fick bada. Jag badade benen! Det skulle tydligen vara helande. Annars har vi gatt pa marknad, atit marknadsmat och druckit fruitshakes for ca 15 baht, ruggigt billigt! Vi har aven shoppat lite. De rum vi bor i nu kostar ca 20 kr, men det ar absolut inte de finaste rummen skulle jag vilja saga. Helt klart det varsta som vi har bott hittills, men det var ju bara tva natter. Vi passar pa att spara in lite pengar infor Fillippinerna! :)

Imorgon kommer mamma och hennes kille, da beger vi oss till Koh Phayam! Det ska bli sa j*vla KUL! Kommer kannas sa overkligt att se henne, jag kommer bli sa fruktansvart glad, kan inte forsta att det ar 4 manader sedan. Nar mamma kommer far vi dessutom kamera som pappa har skickat med, det var sa himla snallt av honom och verkligen behovligt! Eftersom min kamera gick sonder sa ville han skicka med sin egen med mamma, sa vi kan ta kort! Tusen tack!

Langtar sa mycket till imorgon, haller pa att spricka! ANTLIGEN ska jag fa krama om henne! Hoppas allting ar bra i Sverige, snart ses vi!

 

 

 


Åsikter
Postat av: Anonym

vill se din tatoooo :D

2011-01-17 @ 17:02:09

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0