OFÖRGLÖMLIGT

Tänkte börja med att skriva om koh phayam och att det är något av det bästa under hela våran semester.

Det var otroligt mysig stämning hela tiden, stugorna var så fina och hela ön var så fin, det var god mat. På kvällen när vattnet blev högt gungade stugorna lite mysigt. Mamma och Hans var där och det var ju det absolut bästa! 3 underbara dagar var det, helt oförglömliga! Jag och mamma hade mycket att ta igen efter alla dessa månaderna och det kan man gott säga att vi fick göra! Vi satt uppe sent och pratade, var uppe tidigt och gjorde yoga, och resten av dagarna sprang iväg så snabbt för det fanns aldrig en tråkig stund. Saknar koh phayam och mamma och Hans jätte mycket! För mycket nästan.

Stränderna på koh phayam är det vackraste vi någonsin sett. Sanden var som mjöl under fötterna, helt fantastiskt! Massagen var underbar, jag och mamma tog en två timmars! Välbehövligt. Allting var så lugnt och stilla, så man fick verkligen vila upp sig. Känner mig alldeles varm i själen efter koh phayam!

Längtar tills jag kommer hem och får umgås med min mamma hur mycket jag vill! Och tro mig att det kommer jag göra. Hon är den bästa som finns i hela världen och vi har alltid så kul!


Jag och min mamma!


Våran fina bungalow!


Massage


Underbar strand!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0